اطلاعیه ها

راهنمای شرکت در کنگره مجازی اتحادیه سراسری در سال 2020

+ لینک نصب نرم افزار زوم

به انجمن های عضو اتحادیه سراسری

احتراما

همانگونه که مطلع هستید جلسه کنگره 24  اتحادیه سراسری در روز شنبه 17 اکتبر از ساعت 14 الی 18 از طریق برنامه زوم Zoom و بصورت مجازی تشکیل می شود.در ادامه این مطلب راهنمایی های لازم برای چگونگی استفاده از این برنامه در اختیار شما قرار میگیرد. دفتر مرکزی اتحادیه سراسری نیز از ساعت 12 روز شنبه آماده پاسخگویی به همه انجمن ها می باشد. تکنسین های پشتیبان جلسه مجازی نیز از ساعت 11 صبح روز شنبه آماده رفع اشکال تلفنی هستند. لطفا برای صرفه جویی در وقت پیشاپیش خود را برای شرکت در کنگره 24  آماده نمائید.

با مهر و دوستی/ دبیر اجرائی، اصغر نصرتی

راهنمای شرکت در کنگره 24 اتحادیه سراسری – جلسه مجازی

با توجه به شرایطی که بر اثر شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است و با در نظر گرفتن توصیه های سازمان بهداشت همگانی سوئد، اتحادیه سراسری ایرانیان سوئد بیست و چهارمین کنگره سراسری را از طریق امکانات مجازی برگزار مینماید. اگر از انجمن های عضو اتحادیه هستید و به شرکت در این کنگره دعوت شده اید میتوانید در ادامه این مطلب آموزش ها و راهنمایی های لازم برای شرکت در این جلسه را مطالعه نمایید.

بنا به تصمیم مسئولان اتحادیه سراسری، جلسه مجازی کنگره 24 از طریق نرم افزار زوم Zoom برگزار خواهد شد که استفاده از آن برای شرکت کنندگان در جلسه کاملا رایگان و آسان است. لطفا قبل از شرکت در جلسه مجازی کنگره 24 نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • اطمینان حاصل نمایید که ساعت ها قبل از شروع جلسه نرم افزار زوم را در دستگاه خود (تلفن، تبلت یا رایانه) نصب و فعال کرده باشید؛ اگر شیوه نصب این نرم افزار را نمیدانید یا در اطرافتان فردی را سراغ ندارید که برای نصب و فعالسازی زوم به شما کمک کنید در پایین این مطلب شیوه نصب زوم را مطالعه نمایید.
  • اگر از دستگاه رایانه برای اتصال به جلسه استفاده میکنید حتما مطمئن شوید که بلندگو و میکروفن رایانه شما وصل باشد.
  • با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان و برای جلوگیری از تداخل در گفتگوها خواهشمندیم در حین ایراد سخن سایر افراد میکروفن خود را ببندید. تکنسین های پشتیبان جلسه همراه با مدیران کنگره سیستم نوبت دهی برای ایراد سخن را اداره خواهند کرد.
  • برای گرفتن وقت جهت ایراد سخن میتوانید از طریق چت داخل برنامه زوم و یا بلند کردن دستان خود اقدام نمایید.
  • با توجه به طولانی مدت بودن جلسه و تبادل حجم بالای دیتای اینترنتی در تماس تصویری، توصیه میکنیم که حتما به یک اینترنت با سرعت خود و ترجیحا اینترنت وایفای وصل باشید. اتصال شما با اینترنت موبایل ممکن است حجم بالایی از اینترنت خط تلفن تان را مصرف کنید.
  • مسئولان پشتیبانی فنی جلسه مجازی از ساعت 11 صبح روز برگزاری جلسه در مکان اتحادیه سراسری در دفتر استکهلم آماده ارائه مشاوره و رفع اشکال تلفنی و حضوری هستند.
  • بعد از نصب نرم افزار زوم شما از طریق لینکی که برای ایمیل یا پیامک شما ارسال شده است قادر خواهید بود وارد اتاق مجازی جلسه شوید. کنگره رسما از ساعت 14 آغاز خواهد شد اما برای اینکه شما بتوانید اتصال نرم افزار خود به جلسه اتحادیه را آزمایش کنید، از ساعت 13:00 اتاق مجازی جلسه باز خواهد بود. کافی است از ساعت 13 به بعد به روی لینکی که در ایمیل دریافت کرده اید کلیک کنید تا وارد اتاق مجازی جلسه شوید.
  • پس از کلیک کردن بر روی لینک ورود به جلسه، بسیار مهم است که امکان ویدئو و صوت خود را باز کنید تا دیگران قادر باشند تصویر و صدای شما را داشته باشند. اگر صدا و تصویرتان متصل نباشد ممکن است مسئولان برگزاری جلسه نتوانند هویت شما را تشخیص دهند و از مسئولان فنی بخواهند که شما را از شرکت در جلسه منع کنند. بنابراین زمان ورود به اتاق مجازی ویدئو و صدای خود را باز کنید.

اگر نرم افزار زوم را نصب نکرده اید میتوانید از لینک های زیر برای نصب آن استفاده کنید

——————————–
——————————————
————————————
——————————-
نکته اول: اگر از رایانه های مک میخواهید استفاده کنید بهتر است از فردی که به زوم وارد است کمک بخواهید و یا اینجا کلیک کنید و رایانه مک خود را مهیای نصب زوم کنید.
نکته دوم: اگر از سیستم های رایانه برای اتصال به جلسه استفاده میکنید حتما اطمینان حاصل کنید که میکروفن و بلندگو بر روی سیستم خود نصب و فعال دارید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن